Splošni pogoji poslovanja 

Vse uporabnike naprošamo, da si pred uporabo naše spletne strani preberete splošne pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov ter na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno trgovino imprinti.si upravlja podjetje Impresivno d.o.o., Ratje 43, 8362 Hinje, Davčna številka: SI 94411026, Matična številka: 8134871000 (v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini imprinti.si.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine imprinti.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik z oddajo naročila potrdi seznanjenost s Splošnimi pogoji poslovanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da Splošne pogoje poslovanja spremeni brez predhodne najave ali opozorila, pridržuje si tudi pravico do morebitnih tiskarskih napak.

Ponudba izdelkov

V spletni trgovini imprinti.si ponujamo in prodajamo posterje v fizični obliki in promocijsko blago. 

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Spletne trgovine imprinti.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. 

Navodila za nakupovanje

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe: 

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini imprinti.si;
  • izbor izdelka za nakup po različnih parametrih (npr. velikost, material, količine…);
  • pregled količine izbranega izdelka za nakup v “nakupovalni košarici”;
  • izbris izdelka iz nakupovalne košarice;
  • možnost vnosa “promo kode” – kode za popust  v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • V naslednjem koraku “Na blagajno” sledi vpis/pregled podatkov za dostavo in izbira načina plačila.
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

Pred oddajo naročila je kupcu omogočeno, da pred oddajo naročila takoj in enostavno:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti iz “nakupovalne košarice”;
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe, pred potrditvijo naročila.

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.  Po oddaji naročila kupec ne more spreminjati vsebine naročila. 

Ponudnik naročeno blago zapakira v primerno embalažo, ki zagotavlja, da se blago med transportom ne poškoduje. Ponudnik paket odpošlje okvirno v 2-10 delovnih dneh od dneva naročila in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se pri naročilu vnese še davčna številka in naziv podjetja. 

Cene

Vse cene v spletni trgovini imprinti.si so podane v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost, če ni izrecno določeno drugače. Za posamezno naročilo so veljavne cene, ki veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti in se lahko kadarkoli brez predhodnega obvestila spremenijo.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Stroški dostave 

Dostava (preko Pošte Slovenije) pri nakupu nad 49,90 € je brezplačna, sicer pa so stroški priprave blaga in pošiljanja 3,95 € na naročilo in bremenijo kupca.

V primeru, da so v okviru enega oddanega naročila naročeni izdelki, katerih pakiranje ni kompatibilno in je naročilo potrebno odpremiti v več paketih, je kupec zavezan k toliko kratnemu plačilu stroškov dostave, kolikor je odpremljenih paketov. O tem je kupec pred oddajo naročila tudi izrecno obveščen.

Plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo z neposredna bančno transakcijo.
  • Plačilo preko PayPal ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema.
  • Plačilo s kreditnimi karticami, ki poteka preko plačilnega vmesnika Stripe. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Visa, Mastercard, American Express.

Ponudnik kupcu izda račun v elektronski obliki ter mu ga dostavi na vneseni elektronski naslov ali v fizično obliki ter mu ga priloži ob pošiljki blaga. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Varnost nakupa

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita PayPal (www.paypal.com) in Stripe (stripe.com).

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika oz. prodajalca.

Dobavni rok in dostava

Dobavni rok je 10 delovnih dni od dneva naročila, kupec po e-pošti prejme obvestilo, da je bilo blago odposlano. Če ponudnik svoje obveznosti ne bo mogel izpolniti v roku, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca.

V primeru, da kupec ne prejme paketa v 10ih delovnih dneh od naročila, mora to sporočiti ponudniku na njegove kontaktne naslove (elektronski naslov: [email protected]).

Ponudnikov partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.. V izrednih primerih bo dostavo izdelka opravilo drugo dostavno podjetje, v tem primeru bo naročnik o spremembi dostavljalca obveščen po telefonu ali preko elektronske pošte.

Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Zaradi zagotavljanja čim uspešnejše in čim hitrejše dostave se zahteva, da kupec ob oddaji naročila poda popolne podatke o naslovu dostave in opcijsko tudi kontaktno telefonsko številko. Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.  V primeru, da dostave blaga na naslovu za dostavo ni mogoče opraviti, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga. V primeru, da kupec naročenega blaga ne prevzame v postavljenem roku, in se izdelek  vrne k ponudnik je kupec še vedno zavezan k plačilu opravljenih storitev.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine imprinti.si. Vsakršna koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače in NE veljajo na izdelke v akciji.

Popusti ne krijejo stroškov dostave.

Vračilo blaga – izdelka

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga odstopi od nakupa pri čemer sam krije neposredne stroške vračila.

V roku 14 dneh po dobavi mora kupec obvestiti ponudnika na email: [email protected], da odstopa od pogodbe. Blago je nato potrebno vrniti na naslov ponudnika: Impresivno d.o.o., Ratje 43, 8362 Hinje, najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk! Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži (v kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne). Priložena mora biti kopija računa in podatki za vračilo kupnine (številka osebnega bančnega računa). Ponudnik vrne kupnino za izdelke od katere odšteje stroške prvotnega pošiljanja kupcu in transakcijskih provizij. Kupnino vrnemo takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa in prejetja vrnjenih izdelkov. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

Obravnava stvarnih napak

Ponudnik odgovarja za stvarne napake izdelkov, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov ali da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket čimprej vrnete preko ponudnikovega partnerja za dostavo pošiljk (Pošta Slovenije d.o.o.). Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Obenem nas mora kupec o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku po elektronski pošti [email protected]. Kupec mora hkrati ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Stvarna napaka je kadar: 

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 
  • je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila (simbolično). 

Ponudnik ne odgovarja za napake, ki na izdelku nastanejo kot posledica izpostavljenosti naravnim vplivom (vlaga, neposredna sončna svetloba, visoka temperatura, …). 

Če obstoj napake na izdelku oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora ponudnik ugoditi potrošnikovi zahtevi. V primeru, da se ugotovi, da je kupčevo grajanje napake upravičeno, ima le – ta pravico zahtevati, da ponudnik:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

Ob upoštevanju lastnosti različnih medijev – nosilcev podatkov, ponudnik ne odgovarja za morebitna manjša barvna odstopanja, ki bi se izkazala med podatki, prikazanimi na elektronskem mediju (monitor) in podatki, natisnjenimi ali razvitimi na papirju.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Z vpisom podatkov v spletni trgovini imprinti.si se uporabnik oziroma kupec strinja, da ponudnik njegove osebne podatke zbira na način in v namene, kakor sledi v nadaljevanju. 

Ponudnik zbira osebne podatke v spletni trgovini imprinti.si v največji meri z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenja zahtevanih storitev za potrebe izpolnitve naročila (dostava, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov), pri čemer pa lahko podatke uporabi tudi za naslednje namene:

  • internih tržnih raziskav
  • obveščanja strank o novostih na spletni trgovini
  • obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi

Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Ponudnik se pridobljene osebne podatke zavezuje varovati in shranjevati v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter jih uporabljati samo za interne namene in jih ne posredovati tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v Izjavi o varstvu osebnih podatkov. 

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki.

Avtorske pravice

Spletna trgovina imprinti.si je v lasti podjetja Impresivno d.o.o., vse pravice so pridržane. 

V spletni trgovini se uporablja makete fotookvirjev za predogled uokvirjene slike. Makete so pridobljeni s strani rawpixel.com / Freepik.

Vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani je dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Zato torej, če naletite na kakršnekoli težave, nam to sporočite na elektronski naslov: [email protected] ali po klasični pošti na naslov: Impresivno d.o.o., Ratje 43, 8362 Hinje. 

Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si zato prizadeva po svojih najboljših močeh, da se spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Novem mestu, Slovenija.

Veljavnost splošnih pogojev poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.01.2021 dalje.